MYSDAG

Idag har varit en mysdag efter skolan:) Jag och Hanna gick och fikade och snackade massa eter min körlektion idag, guud vad jag tycker om den människan!!! Sedan mötte jag upp mamma och syrran för shopping, blev ett par stövlar med klack. Vi korta människor har det inte lätt! Det blev även ett par nya jeans och en tröja + en söt ring som jag faktiskt härmade Julle med, sry ;)
Sen kom pappsen också upp till staden så gick vi alla 4 och åt på Martini :) Blev fläskfiléplankstek, mums!!

Nu är jag hemma och ska snart byta om till pyjamasen och kurra upp mig i soffan med en kopp kaffe!

Min kamera gick i sönder på förra helgens förfest, jag är sååå sur!! Full av turkiskpeppar :/


Dagens inlägg är tillägnat Emil :)

Kommentarer
Postat av: mie

bara saker till dig själv ser jag, hur blir det med julklapparna johanna?! ;p

2008-12-08 @ 20:34:27
Postat av: Emil

Hihi jag är sååå hedrad! Snygg bild också!

2008-12-08 @ 23:32:01
Postat av: mie

okej johanna. JAG VILL HA DE RÖDROSA TROSORNA PÅ H&M TILL NATTLINNET SOFIA SKA KÖPA TILL MIG OCH OM HON INTE KÖPER DET VILL JAG HA DET AV DIG. JAG MÅSTE HA DET ! HAHA

2008-12-09 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0