är det inte det ena så är det de andra

Efter att ha haft en trevlig dag hemma, men lite trädgårdsarbete, grillning och läsning for jag in till stan för en fika med Helle, Sophie och Sofia. Tod en Mocca Latte på Duvanders och satt ute i solen och snackade skit :) 
Sen blev jag hämtad av Jocke för att hem och duscha och sedan påskmiddag i Viby. Där målades det ägg och åts gott innan jag for in till stan igen för att spela Gin Rummy med Emma, Babba och John. 
Babba hade bakat en super god kladdkaka som vi åt glass och hallon till. Men åter till det här spelet Gin Rummy. 
Sjukt roligt kortspel, lite komplicerat och som verkligen satte igång hjärnkontoret, haha! Första gången på detta lovet ;)

Nu har jag äntligen hittat min kamera-sladd och hade planer på att uppdatera hela cypervärlden med mina bilder ;) Men NEJ nu hittar jag inte kameran. Jag trodde att jag hade ett litet rum där man inte kunde göra av med saker men jag hade tydligen fel :P 

Aja, nu ska det läsas lite av min bok; Inte som andra döttrar
Jag rekommenderar den starkt! Kan ju skriva en lite recension när den är utläst!

Natti !


Mina ägg jag målade


Allas målade ägg 


Fanny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0