Eu och Emu?

Hade precis ett läxförhör, vilka länder är med i EU och även EMU.. Hur FAAAN ska man kunna det om jag får fråga?
Jaa, det har återigen visat sig hur dålig jag är på geografi. Jag kan inte ens alla länder i Europa!!! Men det finns ju kartor och det finns GPS, så modernisera skola och lär oss något vettigare, TACK!

Nu ska vi ha lektion i någon timme till kanske, sen är det lunch och sen är det helvets prov i Affärsjuridik.. Igår valde jag ju att åka inlines och umgås med Alec hela kvällen istället för att vara hemma och plugga, inte det smartaste valet kanske :P

Efter skolan ska jag luncha med Caroline, och ikväll ska jag hem till Angelica och grilla :)


Jag vill ha sommar, stranden och bruna ben


Kommentarer
Postat av: Emma

uppdatera människa!!! :)

2009-04-26 @ 22:23:43
URL: http://perkmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0