I like it

Guuud vad jag älskar påsklov, soprtlov, sommarlov, jullov ja alla lov :)
Det är den enda gången jag gillar kristianstad med! Vi har det så mysigt tillsammans under diverse aktiviteter!
Som nu på påsklovet har vi spenderat mycket tid nere i tivoliparken, bara legat på filtar och grillat och haft det mysigt!! Det gillas :) Jag hoppas det blir en sån dag idag med!

Ikväll ska det festas, tror typ att alla ska ut! Alla fribiljetter är iaf slut, man hoppas bara på att det är mäniskor man tycker om som fått dem :;)

Nu ska jag städa mitt rum och hoppas på att Alec svarar på mitt sms snart :)

Mini har åte till NY nu, kommer sakna plutten :(
KOLLA IN MIN BÄSTIS NYA BLOGG MED: PERKMAR
 



Voff Voff, mjau, mjau


Kommentarer
Postat av: alec

voff voff mjau mjau HAH ;D

2009-04-09 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0