min favoritplats

efter en dag fylld av skolarbete, kalas och solning satte jag mig i mitt fönster och tände ett vaniljljus och läste.
Det är så skönt att sitta där och bara sitta. Det är min favoritplats i hela världen!


Helgen har varit helg,
i fredags var det grill hos Angelica som gällde. Vi var ett litet gäng som satt och had hur mysigt som helst. Skratt till max :)

Tivoliparken i fredagseftermiddag


i lördags var jag uppe med tuppen för att stå på mässan på stora torg, tiden gick snabbt och när en äntligen var slut begav vi oss till lilla torg för att titta på Angelica och modevisningen :)




På kvällen blev det förfest hos Sofia med tjejerna sedan Kaos.
Jag gillade lokalen och musiken tyckte jag heller inte att det var något fel på, så det måste varit människorna.
Efter en pasta med Sofia och Mie blev dte hemfärd!

Nu ska jag åter gå till Twilight nr 1, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0