NPSB

Natinellt prov i svenska B idag! Hur gick det då? Joo jag slog personlig rekord med att sitta i närmare 3 timmar att skriva. Men som Emma sa; den var ju inte så klockren som det du brukar skriva.
Vi får väl se :)

Vädret utanför fönstret är underbart och det ska firas med en promenad med Emma ikväll och sedan se en kompis band spela! Det kan nog bli trevligt :)

Igår hade jag mysigt med Dexter. Men nu har jag en fråga till er alla; Tarmvar, vad är det? Finns inte i SAOL så om någon vet vad det är så ge mig svaret. Jag och Dex försökte klura ut igår vad de var :P


Kommentarer
Postat av: Helle

lite äckligt, gult var i tarmarna kanske? xD

2009-04-01 @ 19:06:51
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: Angelica Blick

sv; jaså okej :) Ja hon verkar verkligen vara en sjukt go tjej! söt som fan är hon med !

2009-04-01 @ 22:22:08
URL: http://aangelicaB.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0