Nya livet?

Nu har Emmie dragit igång en hård och strikt diet, hon ska ner 7 kg. Som jag har förstått äter hon, tonfisk, sallad, jordgubbar och smootie. Och duktig är hon, promenerar långa sträckor varje dag. Hon är en förebild!
Mie kör på; tränar och äter normalt men i mindre portioner. Hon har tävling med sin pappa, och det gör henne mer peppad. Klart att hon vill vinna!!

Nu skulle ju jag också dra igång med att ute sluta allt skit jag äter, och hur går det? Joo på mindre än 24 timmar och jag satt i mig 6 st kexchoklad. Jag har ätit pasta i fet sås, micromat och druckit läsk. Är jag sämst eller vad? Så Emmie´s diet fungerar inte för mig. Och jag är sämst på att ta mig till gymmet och få något gjort där, så Mie´s metod rycker också för mig.
Men nu när jag funderar, jag kanske inte är personen som går på diet. Jag kanske kommer bli en sån människa som är rund och söt, en liten Ugly Betty minus tandställningen ;)

Något jag gjorde idag  var ändå att åka inlines ut till Vilan för att kolla på fotboll, det var ju faktiskt liiiite duktigt av mig ;)


Jag i mina streethockey inlines :)


Kommentarer
Postat av: madde

sv: ja det tycker jag att du ska göra! :)

2009-04-22 @ 21:59:38
URL: http://magnificent.devote.se
Postat av: E

Vilken ära att jag har fått en litet fan ;) Nu ska du bara försöka trampa efter mig i mina fotspår! ;D

2009-04-23 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0