Optimist

det är Julia nya smeknamn, men visst i slutändan så blev det ändå lite sol :)
Så idag har jag alltså också varit i parken och grillat korv fast med lite annat folk! dag skippades Alec´s högtalare och ersattes med gitarr och skön sång!

Igår kväll var det en toppen kväll i Manges husstuga :) Dansade som en galning med Alec och de andra. Vid 3 blev det hemfärd med Alec, Sofia och Mie. En tripp på statiol 24 med en kassörska som liknade korvarna som fanns kvar på grillen, (de va gråa :P ) Efter att ha kört hem de 2 förstnämda gökarna körde jag och Mie hem till mig och crashade!
Och imorse åt vi varma baguetter och bara mös innan vi stack på olika håll!





fick mina vackra skor från Nelly idag med :)

Nu ska jag se vad som händer ikväll, Puss!



Kommentarer
Postat av: alec

gud vad snygga! de ska du ha i TURKEEEYYY :D

2009-04-08 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0