Promenad med Emma

Emma berättade världens roligaste sak som hade hänt henne när hon var yngre, jag trodde aldrog jag skulle sluta garva!

Jag ska försöka återberätta det för er (Emma du få lägga in rätt version om denna är för kass ;) )

Emma var hemma hos sin famor i Åhus och skulle snart åka på party, hon hade spenderat säkert timmar på att göra sig iordning och kände sig super snygg. Hon får en glass av sin farmor och står ute i trädgården och kollar på när hennes lillebror leker. Emmas farmor hade lagt en persening över trädgårdslandet för att Adam inte skulle vara i leran och leka (det hade regnat tidigare). Helt plötsligt tar Adam (lillebrodern) tag i perseningen och lyfter på den och all lera skvätter på lilla Emma som gjort sig snygg för partyt och hon tappar glassen!
Emma tjuter ut i gråt, likaså hennes lillebror men inte hennes farmor, nej hon lägger sig ner och börjar asgarva. Det hela slutar med att de alla tre börjar asgarva.

Och nu, flera år senare asgarvar jag åt det!

Jag älskar dig min vän :)


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, du är bäst :)

2009-04-16 @ 08:57:51
URL: http://perkmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0