det kallades Martin och Martin

så var det sista Martin och Martin över. Hela kvällen började klockan 5 hos Mange med kräftskiva (jag sög saften ur hela 3 stycken igår!! ), vi satt och hade trevligt innan vi drog vidare till Helles förfest på Åhus IP. Mycket trevlig förfest med mycket trevligt folk :) Färden till Martin och Martin innehöll kvällens roligaste, Sara Linderoth: "Bilarna kan ju inte försvara sig själva, fattar du väl?! Hon är för go den lilla tösen:) Inne på stället var det åt helvete för mycket folk! Kvällen avslutades med en hemsk bussfärd men en skön cykeltur hem tack vare Oscar!

Idag har jag slappat sen varit i Åhus och träffat Angelica, händer alldelses för sällan :( Nu har jag precis avnjutit en god grillad middag med mina föräldrar och ska snart duscha och sen bara kolla film för imorgon är det återigen jobb :)


Jag vill utomlands igen, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0