hejhååååååååååååå

helgen har varit mycket bra, jobbade i fredagskväll och lördagsdag :) Sen efter mkt vila kom Alle och Mini till mig innan vi drog på förfest hos Emmie. Där snackade vi, drack, dansade alltmöjligt, bla den gamla 90-tals favoriten Tryckare!
Efter en taxiresa med karaoke drog vi till T-baren där jag hade en helt okej kväll :)

Tog bussen hem halv 3 med Gurra och Axel, jävla samtalsämne vi hade-VILKEN MAT SOM INTE BEHÖER TUGGAS!

Söndagen spenderades till stor del i sängen, tog mig upp halv 5. Då hade jag ingen röst alls heller och guess what? Den är inte tillbaka heller.. Men men, hann iaf med en snabbfika med Emma och Babba igår och senare en låååångpromenad med Alec :)

Nu ska jag klä på mig för jag ska till blodcentralen och sen jobba!!

Ha det bra, och btw vill jag säga hejdå och ha trevliga resor mina vänner Sofia och Emma :)
Och Emma, försök uppdatera bloggen från Serbien ;)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0