onsdag och torsdag

nu har jag kommit hem igen och sitter och försöker få tag på HP, kanske min dator ska få bli lagad :)

I onsdags cyklade jag, Mini, Emma, Emmie och Andrea till Österslövs Bykrog och åt gott och drack vin. Efter en rolig kväll med mycket skratt där cyklade vi inom Balsby och badade på hem vägen! Fint som snus!
Det var en super trevlig kväll minsann och da´!






Igår torsdag jobbade jag och sen på kvällen körde jag, Sofia och Bolte till Balsby och badade :) Super skönt i vattnet, 22 grader! Efter det åkte vi in till stan och drack varm choklad :D

Idag har jag jobbat och om 2 timmar ska jag till Kajsa på italienskt knytkalas :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0