dryyyyyg

fan vad seg jag har varit på att uppdatera sen jag kom hem från Stockholm. Kör en snabbis nu:)

Fredag:
Sov ett par timmar på morgonen (kom hem 06.00) sen åkte jag till A3 med Kajsa och gick i ett "winter wonderland". Åkte sedan till Sofia en stund och däckade på hennes köksgolv. Sedan ringde jobbet och det var bara att sätta sig på bussen dit. På kvällen blev det en öl på O´learys men nära och kära:)

Lördag:
Heldag med farmor, köpte julgran till henne och hälsade på morfar och sist blev det att handla på maxi och käka vår favoriträtt där - Röd pölse med mos:)
På kvällen var det kalas för mamma! Började med att C ramlade baklänges och smällde bakhuvudet i fönsterkarmen och fick ett jäkla jack i huvudet! Kanske liiiiiiiite synd om henne, men det såg kul ut iaf ;)
Träffade fylle-Dex en runda på kvällen med!

Söndag:
Jobb 06.45-15.00
Hem för att snabbt därefter bli hämtad av Mie och ta en snabbsolning i stan.
På kvällen satt jag hemma innan jag drog till Malin och hennes nya lägenhet!

Idag:
Jobb 06.45-15.00, fick 4 biobiljetter i julklapp av jobbet med, FIIIINT!
Hem och sova bort huvudvärken. Sen kom Mie och Sofia hit och vi fixade klart nyårsinbjudningarna.
Sen körde vi runt i hela Kristianstad med dem. Och landade till sist hos Kajsa och blev bjudna på kaffe :)

Just det!!! Vi ska boka Thailand imorgon, hittade biljetter idag! 25 februari åker vi!

Nu ska jag antingen sova eller så ska jag ladda upp bilderna från Sthlm på facebook, det är där ni får se dem!

Jaa.. måste ju bara berätta att det var såå sjukt ball där! Sthlm fiftyfifty rekommenderas starkt!

PUSS PUSS
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0