Uppmuntran

Jag vill säga idag hur viktigt det är att uppmunta varandra! Ge varandra en fin komplimang, berätta för din vän/partner vad det är du tycker om eller älskar oss dem eller säg till dina föräldrar att dem är de bästa du har.

Vi gör detta alldeles för sällan och det är synd för vi behöver alla höra något postivit någon gång. Min åsikt är att i samhället vi lever i har vi en förmånga att påpeka alla fel och misstag andra gör. Jag tycker att vi behöver lugna ner oss med det och bli mer positiva mot varandra!


Idag ska jag träffa min bästa vän Mie! Vi ska ha en heldag på stan med massor av mys, och detta för att hon vet att jag behöver de. När jag ändå är igång och pratar om henne vill jag lyfta fram ett fint sms hon skrev till mig när jag vara nere, eller jag tänker bara skriva en del av det "På ett 1,5 år har du blivit starkare, Johanna". Det gjorde mig verkligen glad!


Så mina älskade medmänniskor, sprid glädje idag! Det är trots allt jul... (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0