en styck sportlovsvecka

Nu är det snart över och vi ska tillbaka till skolan och allvaret, men med en sån här toppen vecka i bakhuvudet så funkar det!

Min vecka:

Måndag:
"Vin och ost-kväll" hos Emmie men tjejerna och Mange och Marc. dans och skoj hela kvällen. Sedan film och sleepover :)



Tisdag:
Vaknade hos Emmie och kom upp till nyköpta frallor, tack Amy! (Grattis till körkortet med för de delen:) ) Sedan åkte jag, Emmie, Sofia och Emma till stranden och gick en runda i det underbara vädret. Efter det blev det kebab och film hos Emmie, super mys!!



Onsdag:
Körde till malmö med Mie och Lize, hamnade otroligt fel. Inte mitt lokalsinnes fel för en gångs skull utan GPS-tantens! Men vi kom fram och hittade parkering och sen blev det shopping.
Köpte ett par jeans leggings från Gina, en rock t-shirt även den från Gina, en kort t-shirt från Weekday, en slimmad svart klänning på Monki och en lackväska på h&m.
Sen hem, göra dig iordning och sen förfest med tjejerna hos Emmie. Dans, sång och en del annat sjukt. "brukar du kolla på ditt eget bajs? " :P
Kvällen fortsatte på Class, där hände en del sjuka saker. Mina hand är helt fuckad :) Det blev svart taxi hem med Mini och de andra hammarborna för att sedan krypa ner tillsammans med Mie.



Torsdag:
Hjälpte farmr att packa inför flytten. Mycket som ska ner i kartonger, och tråkigt är det. Hade nästan glömt hur tråkigt det var :P Fick en massa skärp av farmor dock, perfekl :)
På kvällen körde jag till Dexter, käkade pizza drack cola och kaffe halva natten sen körde jag hem vid halv 3 i snön. Somnade dock inte förrens halv 6 typ :S



Fredag:
Sov ut, sen städade jag och pluggade lite grann. Sen snäll som jag är ställde jag upp för farmor och körde och handlade åt henne :)
Blev pizza denna kväll också, sen stack jag, Julle och Andrea till Dexter och hade myskväll med gottis och Grease och perfect stranger.

Lördag:
Idag körde jag och Julle till Ovesholm och såg dem möta vä. Orkade bara med en halvlek sen stack vi hem igen. Jag drog till farmor och hjälpte till lite mer. Jag och Cornelia hittade våra gamla Barbie dockor så dem lekte vi lite med :)
Ikväll blir dt mat och melodifestivalen hos Emmie med Emma och Mie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0