Helgen

Fredag: Hämtmat och spel ( Wii och Tabu) hos Ange med Emma, Sofia, Mie, Helle, Amy,  Bagge, Axel och Adam. Det blec som vanligt massa kräng, Vi blir bara tjockare och tjockare ;)

Lördag: Alla hjärtansdag oh min 19-årsdag :) Väcktes av sång framförd av mamma, pappa och Cornelia. Fick pengar, skor, silverschampoo och klänning! Sedan bar det av till lokalen för att  fixa inför festen och sedan hem och ducha för att bege mig till Make Up store. Där fick jag en underbar rengöring och därefter sminkning. Fick till och med några hjärtan fastlimmade vid sidan av ögat :)

Sedan hem, fixa håret, klä på mig och sen till lokalen och fixa det sista tillsammans med Mie!

Kvällen blev rolig och jag gillar mina vänner :)
Bästa presenten kom från favorittjejerna: Digitalfotoram!! Och massa bilder på mig och dem i våra lyckligaste stunder. Jag tackar, jag tackar!

Fick även en ring som passade väldigt bra eftersom mina favorit ring gick sönder förra helgen.
Sen fick jag massa annat fint med, så tack alla!

Gårdagen bestod av att upp vid typ 9 och åka med pappa till lokalen och städa, klara vid halv 2. Hem för att sedan köra med syrran till maxi och handla till mamma och till oss eftersom vi ska vara hemam en vecka nu. :D
När jag kom hem storstädade jag rummet eftersom jag inte kan ligga i sängen om det är stökigt. Mår riktigt dåligt då. När jag var klar åt jag, sen la jag mig för att kolla på Win a date with Tad Hamilton, somnade dock direkt. Klockan var typ halv 8 då :)

Känner mig utvilad till max idag och vill ha pannkakor, försöker få hit ngn som vill göra det åt mig :D

Bilder från festen kommer nog senare idag, måste hitta sladden bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0