jag är nog sjuk va

eller jag är typ av med förkylningen, vilket gör mig glad!

Vädret var underbart idag, så jag bestämde mig för att cykla. Mitt enda snedsteg var att ta skinnjacka istälet för dunjackan. Men cyklar men snabbt så får man ju upp en bra puls och flås så märker man inte att man fryser :)
hade en lektion, sen blev det lunch i matsalen(!) och etter det skvaller på Nostalgia med mina favoriter :)

På eftermiddagen hade dem alla lektion så jag satte mig på cykeln och trampade hem. Väl hemma bestämde jag mig för att leka hemmafru:P man måste ju börja träna någon gång, och efter allt One Tree Hill tittande så ser man ju att det är möjligt att bli gravid och börja leka mamma-pappa-barn vid 18 års ålder. Men´iaf, jag började förberedda middagen som faktiskt står i ugnen nu, bestämde mig för att göra citronkyckling med pommes potatis i ugnen. Och till efterrätt har jag bakat en kladdkaka.

jag är såå stolt över mig själv måste jag säga, det är inte ofta jag får tummarna ur röven på det här sättet!

Snart ett år sedan,


Kommentarer
Postat av: natalie

Duktig flicka du, johanna ;)

2009-02-09 @ 20:02:42
URL: http://chamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0