måndag

härlig start på veckan, noot !
för det först kunde jag inte sova i natt och det är verkligen som David skrev:
-Sover du aldrig?
nej jag gör nog inte det!

Idag var det iaf skola från 8.45-13.30.
Det bästa med dagen var att få träffa Ange igen, och skratta med henne till våra påhittade låttexter på svenskalektionen. Och sjuka som vi är så leder ju detta till att vi kommer in på andra sjuka samtalsämnen. haha, den tösen trivs jag med :) Vi ska ha vår efterlängtade date på onsdag har vi bestämt nu :)

Efter skolan var det bara hem och sätta sig med turismarbetet. Fy fan vilken lättnad att jag är klar, det är utskrivet och även om det inte är bra så är det snyggt iaf och det är väl det som är huvudsaken ? ;)
Hämtade även syrran i stan och köpte godis till mig och mamma, riktiga godismonster är vad vi är!

Vid 20.00 åkte jag och Andrea ut till Mie för att fortsätta dagens skolarbete med att skriva vårt Svenska C övningstal. Efter många om och men så blev det klart och det blev bra!
Köpte även en super söt kläning av Mie för bara 100 kronor, tror att jag ska ha den på mig på fredag då det är maskerad :)

Nu ska jag göra dagens sista skolarbete, vilket är att skriva protokoll till UF imorgon, sen ska jag äntligen få sätta på en film och förhoppningsvis sova!

Pusspuss


Min bakgrundsbild på datorn, den gör mig glad iaf :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fy fan va underbart go du e hjärtat <3

2009-02-26 @ 17:14:41
Postat av: Therese

härliga bilder! :)

2009-03-03 @ 15:31:01
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: kajsa

snygga rumpor ni har på bilden, sjukt vältränade!

2009-03-05 @ 19:38:30
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0