Smile :)

Fredagen var en mycket trevlig kväll. Cocktail partyt var super nice, det är kul när alla klär upp sig och är snygga. Class var helt okej förutom att vi behövde betaa, illla! men såå ont smo jag hade i fötterna har jag inte haft på länge, kunde knappt gå hem :S

Lördagen spenderades i sängen eftersom jag har blivt sjuk :/ På kvällen körde jag dock hem till angelica och kollade på Donky Punch, sjukaste filmen någonsin :P
När jag senare körde hem snöade det för fullt,

Idag ligger jag i sängen och skriver mitt turismarbete som faktiskt inte ska vara inne förrens vecka 9. Duktig är jag som börjar i tid :) Ligger och drömmer mig bort om varma stränder med ett stort svalkande hav.. JAG VILL BORT NU :D

Ska se om jag får med mig syrran till maxi eller något sen, behöver nya block till skolan.


Jag vill simma bredvid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0