Fredagen

hade en riktigt rolig fredagskväll faktiskt!
Förfest hos Helle, riktigt lyckad. Vidare till Hässle-Lakrisshot med grädde på toppen-, sedan blidde dte Class :)
Och jävlar vad kul jag hade, sjukt lyckad kväll!
Åkte hem sedan men uttråkad som jag var så åkte jag in till stan igen och hem till Helle! :)
Där har jag varit hela dagen idag, när vi som sovit där vaknade så var stackars Helle på jobbet men vi städade gjorde frukost och la oss i soffan och kollade på Djungel George på dansk kanal!
Senare kom även Helle hem till sin lägenhet överlycklig över att vi hade städat! :)

Ikväll ska jag hem till Mie och ha sexpyjamasparty med iBag Uf :) sen kanske jag ska ta en runda inom Helle!



Bara för att Helle är så sööt :)


Kommentarer
Postat av: Helle

haha naaaw, jävla söto-jojo :D tack för senaste dygnet, det var riktigt najs!

2009-01-25 @ 14:04:22
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0