Härlig kväll

Igår samlades vi på Hemmakväll för att ladda upp inför filmkvällen som blev spelkväll. Jag och Angelica delade en Ben&Jerry´s, åå fyfan vad gott!!

Vi spelade Våghals och Sanning eller konsekvens(den elaka versionen).. Där bjöds det på en hel del händelser, Mie har tagit upp en del av det i sin blogg..
Sedan blev det Bilgömme.
Lagen
som lottades blev som följande, tsm med poängen:
Lag 1: Pg, Helle, Mie (0p)
Lag 2: Angelica, Emma, Babba (2p)
Lag 3: Jag, V, Marc, John (3p) ← VINNARE!!

Var hemma vid halv 2 efter att ha kört hem Mini. Blev lite tittande på Bolt och sedan sova.
 
Idag har jag varit hos farmor med pappa, Micke och Lena. Heta diskussioner och en ny tröja resulterade det till.
Jag och pappa tog även en trip ut till Biltema och nu har jag äntligen köpt ett tangentbord, ska koppla in det snart och testa :)

Hörs sen, Puss




Vinnarlaget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0