sick

Jag har ju verkligen blivit super dålig på att uppdatera bloggen, men det händer så mkt men jag ska försöka bli bättre ;)

Kvällen igår var toppen! Bästa på länge, helt klart!
Började med grill hos mig med Alle och Amanda. Körde dem till bussen 12 för att sedan gå ut och dansa hela natten med grabbarna.
Klockan 3 stängde dem ner Banken och vi är på väg bort mot bilen för att köra till statoil då vi träffar Stoffe Den Stora utanför Lindgren. Grabbarna, SDS & SK, hade dragit upp 2 94:or i lägenheten. Och vi går in och kollar på det som om de vorde djur i bur:P
Vidare mot statiol för att köpa mjölk, sen till Werner och Andrea gör pannkakor, köttbullar och makaroner till oss :D
Efter lite OTH och "konstiga" samtal drog jag och Andrea hem här för att sova.

Ikväll ska det jobbas och jag har verkligen ingen lust för jag kan knappt röra på mig (träningsvärk) och har ont i huvudet!

PUSS


Kommentarer
Postat av: SK

Gillar inte att du hänger ut mig så här :( vad står sds för btw?

2009-07-12 @ 04:12:19
Postat av: J

du förtjänar det och kan ta det;) SDS=Stoffe Den Stora :P

2009-07-12 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0