2 days of

Nu är jag tillbaka i skolan efter 2 dagars ledighet. Skönt har det varit, så borde det vara varje vecka :)

På onsdagen åkte vi, ett gäng på 15 personer från klassen, till Manges stuga utanför Sölvesborg. Efter en del felkörningar så kom vi fram, satte igång grillen och grillade hamburgare!
Sedan var festandet igång på högnivå! Marc får nog priset för fullast :) Skrattade som fan åt honom, och hans kommentarer från filmen "Hata Göteborg" !

Sen blev det uppdragstävling. Jag och Hence var grymma i vårt lag och inledde tävlingen med en snygg strip och 2 poäng! Haha, vi klarade våra 5 uppdrag och fick 10 poäng! High five !!!
På natten körde jag, Mange, Pudde, Agon och Sofia ner till havet och vi 3 förstnämda tog årets första dopp-KALLT!!

Somnade vid 5-6 och upp 9 :S

När vi kom tillbaka till stan käkade jag, Sofia och Mini på BK sen gick jag upp till Dexter och fick en hårbehandling. Skönt!
Håret har börjat återhämta sig efter blekningen, och kommer vara super snyggt till studenten!

På kvällen körde jag och kollade när Mini spelade match, hon är grym min lilla blixt ;)

Nu är det genomgång, hörs ikväll :)


SP3B, love

Kommentarer
Postat av: undrande

Först en jävla fest och sen körde du ner till havet? Förklara

2009-03-21 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0