allt annat än just det där

Jag gör verkligen allt annat ään geografi arbetet, och jag vill bli klar med det ikväll så jag slipper det imorgon.. Men ser inte så ljust  ut faktiskt!
Jag är iaf klar med mitt pm.

20.22:
Pappa: Du glömmer inte Cornelia va? (Hon skulle hämtas 20.30)
Johanna: Va???? Vad snackar du om??
Pappa: Ja, du sa innan att du skulle hämta henne ju, jag frågade dig.
Johanna: När då? När jag låg och sov på soffan eller? (Gjort det hela eftermiddagen/kvällen)
Pappa: Jaaa.. !? Men du var ju vaken och svarade mig..

Detta är något som jag då inte har ett minne av att han frågat. Men sen är det ju så också när jag sover/halvsover så är jag väldigt borta och kan svara på en massa frågor och saker som jag egentligen inte har en aning om ;)


Kommentarer
Postat av: Filip Henriksen

PM! Visst i helvete!

2009-03-18 @ 14:59:56
URL: http://dethandlaromframtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0