BlondinBella

Jag älskar hennes blogg. Den är super att läsa tycker jag. Hon är lika gammal som mig och mina vänner men har kommit så mycket längre på vägen. Hon har redan sin egen lägenhet, tjänar sina egna pengar (det är inte lite heller), är VD för sina egna företag och framför allt så beundrar jag iaf hennes självförtroende. Hon verkar vara fruktansvärt stark som person, och det är något jag kan avundas.

Jag läste precis detta på hennes blogg:

Jag spenderar ju lika mycket tid framför datorn som en tonårskille framför spelet Wow. Det enda som skiljer sig är té och vitamindrycker istället för Jolt Cola.

Jag tyckte bara det lät så bra så jag ville kopiera av det och lägga här ;)

Jag ville nog mest säga idag att jag älskar BLONDINBELLAS blogg!


Kommentarer
Postat av: Filip Henriksen

Ja, blondinbella är ju verkligen en förebild för alla småtjejer... ;)

2009-03-18 @ 08:39:19
URL: http://dethandlaromframtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0