Fredag, igen

Ursäkta dålig uppdatering men det har varit ett par hektiska Uf-dagar som äntligen är över ;) Det har varit kul att vara med tjejerna och så, men stressen har hållt på att död på en ..

Så idag, dagen efter mässan så har jag slappat framför tv:n och Sex and the City-filmen fram tills 5 då pappa och jag åkte till stan och köpte jeans till honom.. Han var i stort behov av nya och som den snälla dotter jag är så valde jag ett par som satt perfekt ;)

Ikväll ska jag... Jaa vad händer egentligen?! Ingen aning om jag ska vara ärlig :P Ska iaf va med Mie, Angelica och Andrea, men vad vi ska göra har vi ingen aning om.
Aja, vi får väl se!

Nu ska jag äta bakpotatis med 2 röror som jag gjort.
En tonfiskröra och en skinka/porjolökröra!


Ha en bra kväll.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0