johanna

Idag köpte jag mig ett Friskiskort, duktigt av mig tycker jag :)
Blev dock ingen träning idag, men det kommer kompis, det kommer!
Har istället städat mitt rum, börjat på geografin och svenska pm och jag och Kimsegubben har bakat världens godaste kladdkaka med banan.
Jag har kommit på mig själv med att stå väldigt mycket i köket och laga olika rätter. Som igår gjorde jag plättar till mig, mamma och Cornelia till Brunch, senare på kvällen gjorde jag kalkon-wraps.  Jag kanske ska börja fota mina mästerverk och skapa en matblogg (?) ;)

Innan pratade jag med Kajsa i en timme med, guud vad den tjejen är omtyckt och saknad. Men sen samtidigt spelar det ingen roll om vi inte ses på ett år, vi vet ändå var vi har varandra och jag trivs med henne <3

Veckan som kommer kommer nog se ut något såhär:
Tisdag: Skola, plugg, fotbollsträning
Onsdag: Plugg + inlämning. kanske åka till Manges stuga och sova där
Torsdag: Manges stuga (?), plugg, fotbollsträning
Fredag: Skola sen helg :)
Någon dag ska jag luncha med Holken med :)


 
                                


Kommentarer
Postat av: GULLIGA BILDER. ta bort

2009-03-16 @ 23:51:17
Postat av: J

?

2009-03-16 @ 23:53:52
URL: http://johannacathrine.blogg.se/
Postat av: mie

Haha. jag tror att du kommer träna så mycket i veckan först när jag ser det.. förresten är det match i fotbollen på torsdag om du inte tänkte träna själv ;) ses snart i skolan babe.

2009-03-17 @ 10:43:19
URL: http://miemiemie.blogg.se/
Postat av: kajsa

Puss!

2009-03-18 @ 07:51:06
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0