Mini..

Ja, igår var det 100 dagar till studenten! Detta firades med tårta i skolan, middag hos mig på kvällen -> O´Learys -> Banken!
En sjukt bra kväll är nästan allt jag kan säga:) Massa skratt, Sanning eller konsekvens med massa "smaskiga" saker om "snorgänget", en egen påkommen Blåbärsdrink, massa dans och återigen en massa skratt!

Idag var det upp vid 9, gör omprov för att sedan möta upp tjejerna på "Brunch" bestående av en laxsallad, mm !
Efter skolan körde jag och A till Vinslöv, balklänningen är helt klar nu :)

I eftermiddag har jag hjälpt till att flytta och varit chauffis till Ph!

Nu är det film och sömn som gäller, IMORGON BLIR JAG BLOND :D


Läs: Mie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0