så var det söndag igen

jag vet inte vad det är med söndagar, men jag klär aldrig på mig!
Nu har jag precis bytt från morgonrock till pyjamas :) Hur underbart är det inte ?!
Jag laddar inför den kommande veckan då jag har svenska B nationellt prov och sen hade jag tydligen internationell ekonomi med..
Jag trodde att jag skulle ha omprov i Affärsjuridik med men nejdå, jag fick GODKÄNT :D:D

Helgen har varit super trevlig, här kommer en liten sammanfattning:

Fredags: Hämtad av Mie vid 10-tiden för att åka in till stan. Träffade Dexter, Andrea, Sara och en kille på O´learys. Killen var en väldigt generös snubbe som bjöd på vin och groggar, det gillas!
Sara fixade in oss på listan på Class så där bjöd kvällen på dans resten av kvällen/natten.

Lördags: Slappade hela dagen innan jag åkte hem till Sofia och höll henne sällskap. Sen var jag lite taxi till pappa och Cornelia för att sedan äta kinamat med mamma, Sofia och Angelica!
Mie kom också till mig sen, tjejerna tog ett par glas vin här sedan körde vi in till stan.
Besökte Kongen, värsta stället jag vatt på :P Sedan gick vi till Taste och satt där, mys:) Var lite Sex and the City-känsla, 4 tjejer som går ut och tar drinkar och snackar skit ;) haha..

Idag tänker jag fortsätta ligga i sängen, Cath kommer nog snart :)




Igår var det vi, minus Emma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0