Dålig uppdatering, jag vet..

I lördags var jag på poolparty hos Johanna och David som fyllde 18, kul kul!
Tyvärr fick jag inte den bästa platsen vid bordsplaceringen men livet gick vidare och det gjorde även festen. Dansade röven av mig med Emma och Cissi, härligt härligt!

Senare blev jag även islängd i poolen med kläderna på, inte det roligaste men det var bara att bita ihop och sätta på sig bikinin och fortsätta bada :)
Jag, Emma, Samme, Calle och Ljung hade vattengympa, sitta på axlarna brottning(Calle och jag vann)  och stå på händertävling!
Tack för en härlig fest Johanna och David!

I söndags (igår) var det pluggdag, jag satt med min dator i knäet och skrev filosofi. Senare kom även Sofia och vi fortsatte med filosofin.. På kvällen hämtade vi upp Helle och Andy och körde ner till Åhus och Gustav och Mange. Blev lite Tp, bryggan och sedan skräckfilm!

Idag var det en lektion i skolan, sen prov sedan hem. Så nu har jag skrivit klart alla arbeten och skickat in! Jag städade även rummet så mamma blev glad. Nu är det bara att packa som är kvar :(

Bilder från i lördags:


  
                            
  


Kommentarer
Postat av: härligt

Ha så kul på resan! Och gå och testa dig när du kommer hem..

2009-05-23 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0