Johanneberg och våldtäktsmän

Sitter nu i Angelicas lägenhet i Johanneberg, ca 5 min från centrum och väntar medans Ange tvättar penslarna!

När jag kom igår gick vi ut och åt på en mysig Thai resturang (Mie, du hade gillat den. Mycket fräsch:) )
Sen kollade vi på VHS hos henne efter en promenad på staden. Det var så mysigt med alla ljusen och så!

Idag har jag spenderat dagen på staden, dock var det inte så mycket som fick följa med hem som jag ville! Men några tröjor och muffinsformar till allt bak där hemma ;)

Nu ska vi slappa lite innan vi ska göra vid oss och ut och äta för att sedan besöka någon nattklubb!

Btw, det första Angelica berättar för mig är att en våldtäktsman härjar på Johanneberg och har våldtagit 30-40 kvinnor! Säääääker att bo här liksom ;)


Ha en bra kväll för det ska jag :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0