MUMS!

Igår kväll var tjejerna här och lagade mat! Pesto och mozzarella kycklingfilé men parmesan och basilika potatis och "Felicias" grönpepparsås, så jälva gott!!!

Efterrätten stod jag får, chokladtårta med grädde :) Det var massa skratt och trevliga samtal.
Jag kom på igår att jag uppskattar sånahär kvällar mer än festkvällar, faktiskt.. Börjar nog bli gammal :s

När jag precis städat igår och kände hur skönt det skulle bli att krypa ner i sängen så har min Chanel kissat på mitt överkast så det gått igenom hela vägen ner till madrassen.. Så det var bara att slänga bort allt och sova med ett täcke som man frösigt med mitt i sommaren!
Som om detta skulle vara nog, vaknade mitt i natten med värsta krampen i vaden.. Bara vred och vände mig i smärta, och för att inte väcka någon annan fick jag ta kudden för huvudet och skrika rakt in i den! USCH!!!


Förresten är jag bäst, jag har redan fixat 2 juklappar utan att sätta min fot utanför dörren!
I år ska alla klapparna inhandlas på internet, tror ni jag fixar det? ;)


PUSS; Nu är det jobb som gäller!


Kommentarer
Postat av: mie

latast i världen!

2009-12-02 @ 18:13:01
URL: http://miemiemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0