14 november, igår..

Gud vilken härlig dag igårdagen var. Full rulle från morgon till natt, det gillas och märks dagen efter;) (sov till14.40 idag)  :P

8.15 igår gick bilen till Malmö för en dags shopping. Blev en del bra köp såsom ett par skor och en del väldigt oplanerade köp såsom ett par öronmuffar;) Men jag är optimistisk och älskar alla mina köp och har bestämt mig för att jag var värd vart enda öre som spenderades :)

Efter Malmö kördes det vidare mot IKEA, som var så gott som tömt eftersom de byter lokal i helgen.. Så det sög!

På kvällen blev det förfest i Skepparslöv och sedan en massa dansande på Banken med Felicia! Me like alot!

Idag har jag sovit ut, städat rummet och halva garderoben.
Ikväll väntar träning och film med Sofia:)

PUSS


Den här snygging var med mig i Malmö och det var en massa asgarv! I like you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0