2night

tror jag kör ut till Bästis och har deeptalk med godis och promenad! Jag känner mig besviken ikväll, borde egentligen inte vara så förvånad men människor överraskar hela tiden! Får prata med bästis om det, hon fixar det nog:)

Träningen i måndags var hemsk, har därför gått som en anka i 2 dagar nu :p Hoppas den går över snart för imorgon är det träningen och på fredag är det match mot Tollarp!

Dagen på jobbet måste få en liten del i detta inlägg för det var en av de roligaste, med spyor, frågvisa gummor och en massa massa garv! Ibland älskar jag bara mitt jobb;
-HALLÅÅÅÅ
-HALLLLÅÅÅÅ
-DU?
-HALLLÅÅÅÅÅ

Den koversationen kan jag lyssna på i timmar! Jag bara skrattar :D

PUSS



Tro, hopp, kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0