Fredagen :)

En runda på stan som ledde till köp av ett par jeans :)
Trodde jag slarvat bort min plånbok så ringer runt till Kvantum och tvingar Mie att leta på krogen efter den, men då ligger den längst ner i väskan :P Pucko Johanna!
Lunch med mamma och pappa på Boulevard, sen hem och slappa!

Kvällen bjöd på idol hos Alec, förfest hos John och Babba, massa dunkande i bilen med Sofia, Class, tripp ner till Åhus och tillslut hem och somna klockan 6! Kvällen var helt okej med andra ord :)

Idag ligger jag fort. i sängen, ska sola med Mie sen och senare till Kajsa på tacokväll och sedan kanske utgång!

Måste berätta en del ur min sjuka dröm, pallar inte dra hela dock även om den var riktigt jävla sjuk!
Så:
Jag har blivit mördad, min mamma ligger och kollar på mig och "sörjer", men ska ändå lätta upp stämningen och sätter in ett par löständer i munnen och leker med dem. Detta gör att jag helt plötsligt lever och börjar asgarva.. Min mamma säger då till mig: Sluta nu! Du är ju död, du kan inte skratta!

HA EN BRA KVÄLL ALLA!
PUSS

 


Jag, morfar, mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0