Måndag-tisdag

Måndag:
Efter ett par timmar uppe hos Dexter var jag såå snygg ihåret att vi bara var tvugna att visa upp det i Lund. Såå.. jag, Mie, Sofia och Bossy körde till Nova Lund. Efter lite shopping och käk och vääääldigt mycket "Johanna-mobbande" körde vi in till Lund City för att gå på bio! Blev först lite fika på Expresso House :)
Mycket garv, jag hoppas på att Mie lägger upp filmen hon spelade in igår ;) Jag vill garva lite till :)

Gårdagens konstaterande: Jag och Bossy har mycket olika körstilar;)
Jag: -Får man köra här? Här får man inte köra?
Bossy: -Gåååågata, här kör vi och ja, vi parkerar på handikappsparkeringen!

Toppen dag minst sagt! 



(bilder tagna av Mie)
 
Tisdag (idag):
Vaknar av att Chanel drar en kruka i golvet, så det var ju bara att börja dagen med att städa!
SEN.. hämtade jag upp Alec för att möta Sofia och Anna och tatuera oss :)
Nu har jag min lilla älsklingstext på revbenen, och jag vill lova er att det gör helvetes ont där!!

När jag sedan kom hem gjorde jag spagetti, och vad gör jag inte när jag ska ta kastrullen från plattan?
Jo häller ut vattnet på magen, så nu har jag brännmärken :/
Nu har jag sovit i eftermiddag, och ska snart möta Linn för kaffe på HoB, det gillar vi :)


Kommentarer
Postat av: Linn

kaffe på HoB - gillas sjuukt mycket :)

du är så dösnygg i ditt hår o tatueringen va jättefin! nu är jag också sugen, hihi

LOVE YA!

2009-10-28 @ 17:22:16
Postat av: babba

Vad fin den blev Johanna! Var dte Assine /(stavning?) som gjorde den?



2009-10-29 @ 11:55:07
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: babba

Vad fin den blev Johanna! Var dte Assine /(stavning?) som gjorde den?



2009-10-29 @ 11:55:53
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0