Morgonens msn-konversation!

J/ säger:
Joooooo!!!
bakis idag?

bolte säger:
nix själv? du som var nykter och allt

J/ säger:
nej jag slipper ju sånt!

bolte säger:
du missar definitivt något

J/ säger:
hrm,
*berätta för mig vad jag missar?

bolte säger:
att vara full, att kräkas, att inte veta var man är någonstans, att vakna i en nedkräkt säng och vara så bakis att man vill dö

det missar du!

och att vingla missar du också

det är det bästa



Börjar se ett riktigt ljus varför jag slutade dricka ;) Tack Bolte:)


Kommentarer
Postat av: mie

tråk!

2009-10-29 @ 12:53:47
URL: http://miemiemie.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Johanna, va tråkigt detta är. Jag som hade hoppats på att du och jag skulle bli utslängda från class tillsammans, stå och hänga surt utanför och kolla på alla andra som har kul innför staketet, spy ikapp dagen efter, fyllebajsa, kränga kebab och må allmänt dåligt. Men nejnej, det får jag väl göra själv då...

2009-10-29 @ 16:37:52
URL: http://perkmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0