O´learys

efter många om och men hur min kväll skulle sluta så hamnade jag på o´learys med några goa vänner!
Vi snackade, skrattade, drack vin och öl! En nästintill perfekt fredagskväll :)




Igår:
J: Måste ju ta lite bilder till bloggen
W: Har du blogg?
J: Jaa..
W: Johannacathrine.blogg.se va?


Haha, han kan det egentligen ;) ¨Drog även på och kunde Mies och Alecs bloggar.
Har en känsla av att killarna läser bloggarna, men det är förbjudet för dem att erkänna det :P

Klockan är nu 13.50 och jag ligger fortfarande i sängen! Har precis kollat på Hannah Montana The Movie för andra eller tredje gången. Ni som inte har sett den-SE DEN!

Ikväll blir det antagligen middag med några vänner eller blir det förfest hos Dexan, dock ska jag INTE gå ut ikväll..

Vad ska ni göra ikväll? :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0