träningsvärk

4:e dagen idag med träningsvärk, skönt att träna lite iaf man känner inte den på samma sätt då ;)
Dock har felbelastningen vid min konstiga ank-liknande gång resulterat till en enormvärk i knäet :S Men jag biter ihop!

Ikväll blir jag bara hemma, kanske lite skönt efter träningen ändå att bara krypa ner nyduschad under täcket :)

Imorgon blir det stan med pappa och på kvällen kanske utgång med Felicia och Kajsa, nyktert dock!
Lördagen bjuder på Tacokväll hos Kajsa, det ska tydligen vara alkohol inblandat vilket inte är så bra för min del då jag bestämde mig för en vithelg, aja vi får se :)

Nu blir det duschen!

PUSS


Bara för Alec är duktig med sit-upsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0