arg arg arg

nu är jag uppriktigt sagt trött på att jobba!
Jobbade från 7-21.45 idag sen imorgon ska man upp 6 igen för att jobba. Och ikväll vill jag verkligen ut, men nej klart att det inte går! Jag blir så trött på det. Igår gick det an att jag inte festa när de andra gick ut, men inte ikväll, ikväll vill jag ut.
Och nu fick jag sms: ... " ska du inte ut och träffa mig?"
Jo klart att jag ville ut och träffa dig och alla andra, men NEJ det går såklart inte :/

En positiv sak händer imorgon dock,  jag ska åka och kolla på en katt :)
Jag ska få en svart/vit katt och den ska heta Chanel :)

Nej men nu får jag kanske ta och försöka sova, jag ska ju trots allt snart upp :/

Natti på er PARTYPEOPLE!

Du är starkare än vad du tror, jag tror på dig och står vid din sida-ALLTID


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?:)

2009-09-19 @ 23:34:17
Postat av: Anonym

ville du ut & träffa viktor eller?

2009-09-20 @ 12:02:56
Postat av: Emma

<3

2009-09-21 @ 10:03:57
URL: http://perkmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0