Greys

Nu är det söndag igen, dock känns det som att den här helgen har haft 2 söndagar :P

Helgen i stora drag:

Fredag: För-förfest här hemma med 9 tjejer, trevligt och lugnt. Vidare med en sjungandes taxi till Class för förfest. Sedan fylldes stället på med fler människor och det var dans och skratt under hela kväll.
Kvällens besvikelse: PastaKungen har bytt ägare och såsen smakar spya. Nu har inte denna staden ett enda ställe jag vill äta min fyllemat på!

Lördag: Slappade i sängen fram tills 1-2 då jag och Cath körde och käkade frukost i Idrottshallen. Kollade 17 again och åkte sedan på barnkalas i Viby med pappa. Hemma 12 igen, träffade Bullen och satt ute och snackade till 3.

Söndag: Legat i sängen och kollat klart på säsong 1 av Greys Anatomy, svabbat golven och tömt diskmaskinen. Ikväll blir det bio med pappa, Helene, Peter och Cath!




hittade denna sjukt gamla bild på mig och Frida :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0