Faster/gudmor/bästa Helene

Postat av: helene

Hej sötnos!
vad bra du har det.
Vilken go o nyttig.....mat du verkar stoppa i dig.
men bara njut.
dessa dagar kommer aldrig tillbaka.
fs o totalslappa när du e ledig.
Pussar din goa faster


Hej Helene!
Kul att du läser, och du ska veta att jag har det super faktiskt!
Saknaden av vännerna där hemma finns självklart hela tiden, men jag har ju vänner här med och det är skönt:)
Haha, nej det är slut på allt onyttigt nu, endast fredagar som är till för onyttigheter! och varje gång jag stoppar i mig något som inte ska stoppas i, är det en promenad på minst 1,5 timmar som gäller.
Har precis varit ute på en långrunda där jag gick vilse, men hittade hem tack vare en man och hans iPhone:)
Hoppas att ni har det bra där hemma:)
PUSS från din underbara guddotter



 Som ni såg har jag varit ute på en långrunda, villat bort mig men kom till slut hem! Och ni som känner mig vet hur dåligt mitt lokalsinne är, och att jag därför inte kände igen mig alls på vart jag hade gått men allt löser sig i slutändan:) Det är en underbar dag här i Lightwater, Surrey, UK. Jag ska snart hämta Matthew, funderar på att vi ska åka till parken och han ska få sitt snacks där innan vi hämtar Rosie!


Förra gången vi var i parken:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0