Jag tycker inte om gasspisar

Hela dagen har jag legat förslappad i sängen med Avatar och Andra Avenyn, så himla skönt! Nu sitter jag framför tv:n och kollar Vänner och har ätit Raviolli med pastasås, Yummie!
Jag har faktiskt strykit och kört en maskin tvätt och hängt tvätt med, så lite har jag fått gjort.

Igårkväll kom Emmie hit och vi satt och snackade till ost och vin. Känner på mig att vi kommer ha många såna kvällar och det gillar jag :)

Imorgon blir det körlektion klockan 8.00, undrar verkligen hur många gånger jag kommer krocka eftersom jag lär köra på högersida hela tiden;) Haha, ni får en rapport imorgon om hur det gick, om jag lever då.


Nu ska jag fortsätta med min myskväll:)


Jag och Mange för några helger sedan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0