North Devon

Dag 1; 3 timmars bilresa med massa barnskratt, sång och skrik. När vi äntligen kom fram satte vi oss vid restaurangen precis vid havet och åt och tog ett glas vin. Jag fick även min älskade Spagetti Bolongese. Sedan gick vi ner till stranden och slappade och njöt





Dag 2; Började dagen med att vara med barnen själv på stranden fram tills lunch, sedan gick vi alla ner till stranden och avslutade dagen med en mysig BBQ. När barnen fått sitt bad kollade jag, Olivia och Nathan på Wild Child




Dag 3; Låg på stranden 10-18 idag, hade lunch-picnic med Sandwiches på stranden, byggde sandslott och hade safari bland sanddynorna. På kvällen lagade jag "svensk" klyftpotatis med kött innan vi somnade till New Moon.



Dag 4; Engelskfrukost(korv som inte är korv, bacon och stekt ägg som knappt är stekt), sen ännu en dag nere på stranden innan vi avslutade dagen på resturang inne i Branton med Fish ´n Chips. Yummie!

"Poem about England
I love England because it´s hot in the summer and
I love Johanna xxx♥"

By Rosemary


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0