This is England

Gårdagen spenderades med Emmie och hennes trollungar Emily och Olivia, kul och mycket skratt:)



På kvällen passade jag och Emmie Rosie och Matty här hemma. Efter att dem sov lagade vi tortellini med olika såser. Till efterrätt blev det chips, gurka, dippa och CocaCola. Yummie:) Så kommer nog de flesta av våra fredagskvällar se ut, Gottisdagen! 

Efter att Emmie fått sig en fin väckning av mig idag begav vi oss till Windsor och jag "fell in love"! Jag älskar den staden, riktigt mysig med de gamla husen, ån och slottet. Topshop, Zara och H&M fick sig ett besök och med mig hem fick jag ett blommig linne för 2.99 pund-GILLAS!
Vi köpte oss varsin sandwich och satte oss på en bänk framför slottet och åt i solen, riktigt mysigt.
Sedan gick vi till den sjukaste skolan jag hört talas om, det är en pojkskola där deras "skoluniform" är pingvinfrack. Skolan ser ut som en gammal kyrka. Helt sjukt!




Snart är det dags för körlektion 2 av 2 sen på måndag är jag ute i trafiken själv!

I kväll blir det middag, vin och Dear John med Emmie och Matilda! Kommer bli en riktigt nice kväll med massa tjejsnack:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0