12 h


Hejsan! Jag och barnen började dagen med en härlig promenad in till Lightwater för att handla. Den fortsatte sedan till parken för lite lek innan vi trallade hemåt. Väl hemma bakade vi muffins, Yummie!
Det blev lite trädgårdsarbete innan lunchen med som bestod av ägg och något konstigt bröd!
Rosie och Matthew körde på med lite gårdsförsäljning av blommor och godis, kan ju säga att det tyvärr inte gick så bra men de var lika glada ändå.
Efter att ha packat blev det kvällsmat, Fish n´chips-LOVELY!
Nu ligger barnen och sover och jag väntar på att Michelle ska komma hem så jag kan ut och gå!
Dags att börja röra på fettet och imorgon åker vi till North Devon :)









Till dig Mie, såhär bor jag:



Michelle kom precis hem och vi snackade igenom dagen över ett glas vin, och jag fick ett linne och en handduk till semestern imorgon, jag älskar henne:)


Nu ska jag ge mig ut på en powerwalk!


Kommentarer
Postat av: Helle

fan vad det låter och ser bra ut jojo :)

2010-04-08 @ 22:39:46
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0