Super Mario



Härom dagen spelandes det Super Mario hos Sofia och idag ska vi klara Sandbanan hos Mie. Idag har vi dessutom en extra kontroll så alla kan spela, får se hur det slutar.. När vi spelade i tisdags skreks det en hel del på varandra, framför allt jag och Hence, och jaa Hence det var inte bara jag! Ikväll ska han nog inte va med som jag förstått det.. kanske går bättre, eller sämre! Kul är spelet iaf! Heja Mario, Lugi och Todd :)

Imorgon är det fredag igen och Emma ska bjuda mig på lunch, sen ska jag byta tajtsen jag köpte idag tror jag.. behövs en ny storlek,vi får se. Annars ska jag va med Sofia imorgonkväll tror jag :) Nej nu plingar hon på dörren!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0