lördag!

Fredagskvällen; Singelmiddag med Sofia och sedan Taste med henne och Sophie. Vi drack rött och åt ostbricka, mums! Sedan hämtades Emma upp och vi körde till Hannes och grabbarna + Lisa för att delta i deras förfest.
Sedan blev det en spontan utgång, trots att vi inte skulle ;)

Idag har jag gått en lååååångrunda med Helle och sedan bara slappat! Ikväll blir det förfest hos Felicia, sen tror jag inte att jag ska ut.
Helst av allt hade jag velat beställa pizza, dricka coca cola och kolla på en kärleksfilm.. Men det får bli en annan dag i veckan! Är du på? :)

Ha en bra kväll :)


Min singelvän

Kommentarer
Postat av: sofia

2010-01-18 @ 15:46:14
Postat av: sofia

Himla snygg singelvän du har, jajaja!

2010-01-18 @ 15:47:01
Postat av: mie

Man har väl inget val än att vara med på pizzakväll?! ;)



Ps. Ful singelvän ^^

2010-01-18 @ 19:28:32
URL: http://miemiemie.blogg.se/
Postat av: J

nej du har inget val min vän, och min singelvän är snyggare än min osingelvän ;)

2010-01-18 @ 22:18:22
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0