Yes då kör vi

i onsdags låg jag i Mies säng halva dagen och kollade på Playa Del Sol och åt ICA Cookies och Ballerina, MUMS!
På kvällen gick vi 2 + Hence ut och åt på Peking, friterad kyckling, veg. vårrullar, kyckling med nötter i, ris och såser och till detta öl och vin.
Sedan gick vi till O´learys för öl och träffa Bolte och Sofia. En trevlig och mysig kväll:)

Igår torsdag hade Mie sovit här så vi befann oss i soffan hela dagen, hon stack väl vid 5 halv 6 och så lagade jag mat till familjen och gjorde mig iordning. Senare körde jag och Sofia ner till Anton och Ceasar i Åhus och drack vin och hade mys!

Idag ska jag jobba, försöker få tag på Mikaela så jag kan få sjuts och slippa ta bussen! Får se om hon vill svara snart..
Ikväll kanske jag ska ta en öl med Felicia och Sebbe:)

Ha en bra dag mina hjärtan ♥

Jag och mina störta hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0