Onsdag

Hela dagen har jag sett framemot att klockan ska bli kväll och jag ska få sluta och åka och ta ett glas rött.
Blev det så då? Såklart inte.. Lisa den lilla tösen skulle ha tjejkväll med sin "mamma" och Emmie stackaren mådde inte bra..
Så det blev att titta på bebisbilder av Rosie och Matty, en snabb promenad med Capital som faktiskt hade Miley Cirus som gäst(!) och sen hem. Så nu ligger jag här i sängen med ett glas cider och ska snart trycka igång Remember Me!
Imorgon blir det nog Royal Ascot, först med Emmie och Olivia och kolla in Drottningen, sedan kanske med Rosie och Matty!
PUSS

Ska jag bli brunett igen?
Sugen som tusan!

Kommentarer
Postat av: pappa

behåll ditt blonda

2010-06-17 @ 16:35:18
Postat av: Helene

Hejsan gumman!!

Kul att få träffa dig igen. Blir bara en snabbis har jag förstått.

Tycker du ska vara en blondie...

Tänk bara SÅÅÅÅÅÅÅ kul du har haft det

Kram

2010-06-23 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0